• Košík je prázdný.
0,-
0
Zobrazit v EUR

    FAQ - nejčastější dotazy

    NEŽ OBJEDNÁTE
    BĚHEM NÁKUPU
    PŘI ČEKÁNÍ NA ZÁSILKU
    ZÁSILKA BYLA ÚSPĚŠNĚ DORUČENA
    NEŽ OBJEDNÁTE
    Je cena na e-shopu stejná jako v kamenném obchodě?

    Samozřejmě. Ať objednáte zboží přes internet, nebo zakoupíte přímo u nás v obchodech, platíte stejnou cenu.

    Jaká je cena poštovného?

    Cena poštovného je při úhradě předem kartou, na b.ú. nebo systémem mPeníze 99,- Kč, při odeslání na dobírku 129,- Kč. Při osobním vyzvednutí na našich pobočkách neplatíte nic. Zdarma je rovněž zaslání nákupu nad 1.999,- Kč

    Jak nejrychleji najít požadovaný výrobek?

    Výběrem z menu v horní části stránek s možností použití inteligentního filtru na levé straně, nebo použijte vyhledávač v našem obchodu, který naleznete v pravém horním rohu stránek.

    Jak rychle odesíláte zboží?

    Obvykle do 24 hodin. Objednávky přijaté v pracovní dny do 13:00 jsou odeslány ještě téhož dne s dodáním k zákazníkovi druhý den. Např. objednáte-li zboží v úterý do 13:00 - bude zásilka doručena ve středu. objednáte-li zboží v sobotu či neděli - bude zásilka odeslána v pondělí a doručena v úterý.

    Musím při nákupu vyplňovat svoje údaje?

    Nemusíte, pokud si zvolíte osobní odběr. V tomto případě nám stačí jen e-mail a telefonní číslo, abychom Vám mohli dát vědět, že je zboží připravené.

    Nebudou mnou uvedené údaje zneužity?

    Nemusíte mít strach. Údaje, které od Vás získáme, třetím stranám neposkytujeme. Veškeré zpracování dat probíhá v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (angl. General Data Protection Regulation neboli GDPR) a zákonem č. 101/2000 Sb. Kompletní informace ke zpracování dat naleznete zde.

    Je bezpečné platit kartou?

    Je to bezpečné. Pokud zvolíte k úhradě platební kartu, jste z košíku přesměrování na portál České spořitelny. Veškerá komunikace mezi Vámi a bankou probíhá výhradně v zabezpečeném prostředí banky. K nám se žádné údaje o Vaší platební kartě nedostanou.

    BĚHEM NÁKUPU
    Mohu si vyzvednout objednané zboží osobně?

    Jistě. V Praze máme kamenný obchod v Praze 4 – Nuslích, Křesomyslova 19.

    Nemohu spustit videa na stránkách obchodu. Co mám dělat?

    Ujistěte se, že máte na svém počítači nainstalovaný Adobe Flash Player.Pokud ne, klikněte prosím na výše uvedený odkaz, vyberte a nainstalujte požadovaný program.

    Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?

    Ano, objednávku můžete uhradit na číslo účtu, které najdete v automatickém potvrzení přijetí objednávky. Pokud máte účet u mBank, můžete k úhradě použít rovněž systém mPeníze - převodní příkaz bude automaticky vyplněn.

    PŘI ČEKÁNÍ NA ZÁSILKU
    Byla moje zásilka již odeslána?

    Orientační dobu expedice zboží najdete u každého produktu. V momentě, kdy je zásilka odeslána obdržíte e-mail s číslem zásilky. Na https://www.postaonline.cz/trackandtrace můžete sledovat kde se Vaše zásilka zrovna nachází. Česká pošta Vás bude rovněž informovat sms zprávou a emailem o datu dodání.

    Kdy Česká pošta doručuje zásilky?

    Balík Vám přijde následující pracovní den po odeslání event. v sobotu, pokud je požadováno.

    >Kurýr přijel se zásilkou, ale nebyl jsem doma. Co mám dělat?

    Pracovník České pošty Vám na místě zanechá upozornění, že balík byl neúspěšně doručován a je uložen na Vaší poště. Je samozřejmě možné se domluvit s Českou poštou na opakovaném doručení.

    Mohu zásilku obdržet v sobotu?

    Ano, stačí do poznámky v objednávce uvést požadavek na sobotní doručení.

    Co když bude zásilka během přepravy poškozena?

    V takovém případě je nutné především zásilku od kurýra nepřebírat, případně ji otevřít v přítomnosti pracovníka České pošty a prověřit, zda nedošlo k poškození obsahu. O vzniklé situaci nás prosím neprodleně informujte, abychom mohli co nejrychleji poslat nový produkt případně vrátit předem uhrazenou částku. Garantujeme, že Vám pomůžeme s procesem zpětného odeslání zboží do našeho obchodu a s dalším vyřízením celé záležitosti.

    Je možné "odložit" odeslání objednávky na pozdější dobu?

    Samozřejmě je to možné, ale pouze pokud zboží ještě nebylo zkompletováno a předáno přepravci. Je-li objednávka ve fázi realizace, kontaktujte co nejdříve naši prodejnu nebo uveďte požadavek o odložení termínu odeslání do poznámky u objednávky.

    Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

    Česká pošta Vás před doručením informuje sms zprávou, že můžete očekávat balíček.

    ZÁSILKA BYLA ÚSPĚŠNĚ DORUČENA
    Jaké doklady musí být přiloženy k zásilce?

    K zásilce přikládáme daňový doklad. Prosíme, věnujte při vyplňování pozornost dodacím údajům. Pokud se liší dodací a fakturační adresa (např. si přejete fakturovat zboží na „IČO“), uveďte oboje. Přejete-li si na daňový doklad pro Vaše interní potřeby uvést nějaký další údaj, napište nám to poznámky.

    Co mám dělat, když mi dodané zboží nevyhovuje?

    Pošlete nám zboží do dvou týdnů zpět. Pomůžeme Vám s výběrem jiného produktu, případně vrátíme částku za zboží zpět na Váš účet. Na vrácení nepoužitého zboží, bez udání důvodu, máte ze zákona právo. Prosíme neodstraňujte ze zboží visačky apod.

    ZEPTAT SE
    Jméno:
    Email:
    Telefon:
    Zpráva: